Ontdek Mount Clitoris met EasyToys HIER!

5.490 keer bekeken

7 oefeningen die je beter in bed maken!

23 maart 2020,

geschreven door

Er zijn talloze manieren om aan een beter seksleven te werken. Eén daarvan is gewoon veel oefenen! Hoe meer seks je hebt, hoe meer je leert – ervan uitgaande dat je communicatief bent en open staat om nieuwe dingen uit te proberen. Ook het trainen van bepaalde spiergroepen om kracht, flexibiliteit en uithoudingsvermogen op te bouwen, kunnen wonderen doen voor je seksleven. Het is niet voor niets dat de meeste pornosterren van die belachelijk gespierde lichamen hebben! 😉 In deze blog vind je de beste oefeningen om je beter in bed te maken!

1. Planken op je onderarm

How to:

Het is net als een plank, maar in plaats van de positie vast te houden, beweeg je vooruit en achteruit op je tenen.

Wat het doet:

De oefening stabiliseert de kernspieren door een dynamisch bewegingsbereik en bootst duidelijk de klassieke missionarispositie na.

2. Opdrukken

How to:

We weten allemaal hoe we een pushup moeten doen, toch? Als het op de juiste manier wordt gedaan, versterken pushups niet alleen je borst, ze versterken je hele bovenlichaam.

Wat het doet:

Push-ups zijn een goede training voor het bovenlichaam waarmee je eenvoudig je uithoudingsvermogen in bed kunt vergroten.

3. Squats

How to:

Plaats je voeten op schouderbreedte en maak een buiging door je knieën. Eigenlijk is dit dezelfde beweging als wanneer je ergens op gaat zitten. Houd bij het squaten altijd de rug recht en voorkom dat je knieën en enkels naar binnen bewegen.

Wat het doet:

Squats doen, met dumbbels of een halter, is een zeer effectieve manier om je bilspieren en hamstrings te trainen. Vooral voor seksstandjes zoals de reverse cowgirl zijn sterke benen en uithoudingsvermogen een vereiste.

4. Heupstoten

How to:

Plaats je bovenrug op een bank met een halter over je heupen heen. Terwijl je je voeten op de grond houdt, beweeg je je heupen omhoog en knijp je je bilspieren aan.

Wat het doet:

Heupstoten richten zich op je bilspieren. De oefening is vooral erg handig voor standjes waarbij je als man van onderaf penetreert – zoals de Sideway Saddle, de Leaning Cowgirl of de Reverse Missionaris.

5. Interval training

How to:

Begin met een jog van ongeveer 3 minuten om warm te worden. Vervolgens sprint je 20 seconden voluit. Loop maximaal een minuut op een rustiger tempo alvorens je weer begint met je sprints. Herhaal dit ongeveer 10 keer en je hebt een enorm goede workout!

Wat het doet:

Interval training helpt bij het verbeteren van je uithoudingsvermogen en draagt bij aan een betere bloedsomloop. Een verbeterde bloedsomloop heeft bijvoorbeeld invloed op de man zijn erectie, laat vrouwen eenvoudiger een orgasme bereiken en doet wonderen voor je libido!

6. Kettlebell swing

How to:

Ga met licht gebogen knieën (buig ze nooit meer dan 45 graden) staan en houd de kettlebell net onder je hoofd. Vervolgens grijp je de kettlebell met beide handen vast, swing je deze naar achter om hem vervolgens tot borsthoogte te laten komen. Houd hierbij je armen gestrekt! Daarnaast is het belangrijk om de buikspieren aan te spannen wanneer je vanuit de heupen swingt. Swing de kettlebell 10 keer heen en weer en herhaal dit een keer of drie. Kies van tevoren het juiste gewicht uit.

Wat het doet:

Kettlebell Swings verhogen de glute-kracht terwijl ook je kracht en snelheid worden getraind; hierdoor kunnen de heupen krachtig en snel stoten. Deze oefening is daardoor erg handig voor posities zoals doggy style. De grote bilspier is daarnaast een belangrijke stabilisator van het bekken. Het trainen van de bekken, en dan vooral de bekkenbodem, heeft op zijn beurt weer voordelen voor het orgasme, de beleving van seks en een betere erectie.

Tip! De Kettlebell Swing kan je makkelijk fout doen. Om blessures te voorkomen is het aan te raden eerst een filmpje te bekijken waarop iemand de oefening uitvoert.

7. Pilates

How to:

Een goede pilatesoefening is het bruggetje. Ga op je rug liggen en zet je voeten plat op de grond zodat je knieën naar boven wijzen. Houd je knieën in een rechte lijn met je heupen en schouders. Beweeg je bekken omhoog en knijp je billen op het hoogste punt samen. Zorg dat je je rug recht houdt door je buikspieren aan te spannen.

Wat het doet:

Het bruggetje is een oefening waarmee je de bekkenbodemspieren traint. Door je bekkenbodemspieren te trainen kun je als vrouw meer controle uitoefenen op de spieren van de vagina. Je kunt zo de vagina beter aanspannen, maar ook beter ontspannen. Ook mannen kunnen door hun bekkenbodemspieren te trainen meer controle op hun orgasme uitoefenen. Een zwakke bekkenbodem kan ook een oorzaak zijn voor erectieproblemen. Door de bekkenbodem te trainen, zal de man een betere erectie ervaren.

Wat is jouw favoriete work-out? Deel het met ons in een reactie!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde berichten

1.434 keer bekeken

Geschreven door

Het leed dat daten heet… soms kan het echt een regelrechte ramp zijn! Een ieder van ons heeft vast en zeker ooit een date gehad waar je volledig op afknapte. Vaak vertellen we dit aan onze (beste) vrienden, maar brengen we dit verder niet naar buit…
1.434 keer bekeken